piątek, 9 sierpnia 2013

Rozdział 6 3/3

Leon
Jest źle, Vilu stoi już tak od 2 minut i nic ! A jak się nie zgodzi ?! NIE ! Leon ! OGARNIJ SIĘ ! Zgodzi się !!!
- Leon ja... - O nie, jak mówi Leon to jest bardzo źle.
- Violu zapomnij nie było pytania.
- Nie Leon...
- Nie zapomnij - powoli wstałem i kierowałem się w stronę domu.
- TAK ! - krzyknęła w moją stronę.
- CO ?! - nie dowierzałem.
- TAK, TAK i jeszcze raz TAK ! - Podbiegła do mnie i rzuciła mi się na szyje.
Pocałowałem ją.
Kocham Viole najbardziej na świecie ! Nie wyobrażam sobie życia bez niej !

Violetta
Nom, Leoś mnie zaskoczył ! A tak wg... GDZIE MÓJ PAMIĘTNIK ?!
Jak ktoś go przeczyta to się POWIESZE !!!
- Leoś...
-Tak słonko ?
- Możesz mnie już odstawić na ziemię ?
- Nie !
- Kotek muszę poszukać pamiętnik.
- Ten ? - wskazał mi  ręką ławkę na której leżał mój pamiętnik !!!
- Tak ten ! Mogę w nim popisać ?
- Król zezwala na pisanie. - zaśmiał się i mnie odstawił.
Podeszłam do ławki usiadłam na niej i wzięłam pamiętnik.

Drogi pamiętniku.
Dzisiaj Leon pokazał mi NASZ nowy dom ! Oświadczył się mi !!! A wspominałam że jestem w ciąży ?! Tak ! Dobrze przeczytałeś ! Jestem w ciąży ! Rodzice Leona się tak wkurzyli, że ci mówię.
A mój tata ?! Wkurzył się, a potem przeprosił i się pogodziliśmy. A i przyjechały do nas moja kochana kuzynka SELENA ! Ciocia Vanne i idiotka która nazywa się Victoria Justice.
Ta debilka tak się gapiła na mojego Leosia, że myślałam że stawne i jej zetrę ten uśmieszek !
Nie uwierzysz !  Po prawej stronie naszego domu mieszka Brodmi, po lewej Naxi, na wprost mieszka Marcesca.
Po lewej stronie Marko i Fran mieszka Tomas i Ludmiła, A po prawej stronie mieszka Braco ze swoją nową dziewczyną, chyba Inez. A mój Leo siedzi obok mnie i to wszystko czyta... Jak ja go kocham ! ZARAZ ! Leo siedzi obok mnie i to czyta ! Zaraz go walne ! Dlaczego on się tak uśmiecha ! O kurwa czyta to: 

A i przyjechały do nas moja kochana kuzynka SELENA ! Ciocia Vanne i idiotka która nazywa się Victoria Justice.
Ta debilka tak się gapiła na mojego Leosia, że myślałam że stawne i jej zetrę ten uśmieszek ! SZlAK !
 

- A i przyjechały do nas moja kochana kuzynka SELENA ! Ciocia Vanne i idiotka która nazywa się Victoria Justice.
Ta debilka tak się gapiła na mojego Leosia, że myślałam że stawne i jej zetrę ten uśmieszek ! - zacytował to Leon ze śmiechem.
- Ej ! Nie czytaj ! - zamknęłam mu pamiętnik przed nosem.
- Dobra ! Idź się szykuj bo za 1 godzinę przyjdzie - rozwinął kartkę i zaczął czytać -
Tak:
Camila,  Broduey, Natalia, Maxi, Ludmiła, Andres, Angie, Napoleon, Lara, Tomas, twój tata, ciocia Vanne, Selena i Victoria.
-Czy ciebie pogięło ?! Chcesz zaprosić Lare, moje ciotki, mojego tate i Victorie na imprezę ?!
-No tak. - odpowiedział jak by nic się nie stało.
Wkurzyłam się i poszłam się przygotować na imprezę.

4 komentarze:

  1. Super !!!!!
    Nie mogę się doczekać nowego rozdziału !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, bez przesady, nie mam talentu...

      Usuń
    2. To ty to piszesz ?????????
      Jeśli tak to super !!!!

      Usuń
  2. Suuper rozdział czekam na next ~~!!!!!~~ ;**** ~~~~

    OdpowiedzUsuń

Nie Kopiujemy.

Nie kopiujemy mojego bloga !