czwartek, 1 sierpnia 2013

Rozdział 6 2/3

Selena
Gdy tylko Viola i Leon wyszli do domu cioci Angie, od razu zaczęłam krzyczeć na Victorie.
-Victorio Angeliko Justice ! Dlaczego do jasnej ciasnej podrywasz chłopaka Violetty ?! Ona jest w ciąży ! - Ja tu na nią wrzeszczę a ona robi te głupie miny !
-A co mnie to, że ona jest w ciąży ? Leon będzie mój... zobaczysz. - powiedziała to tak jak by Viola była jej koleżanką.
- Ciebie chyba do reszty powaliło ?! - i wyszła. Co za zołza, to nie może być moja siostra. No nie może.

Leon
Jak tylko wyszliśmy Viola zrobiła się smutna, ja do niej pół drogi gadam a ta nic. Patrzy się w chodnik. Koniec ! Nie wytrzymam, zatrzymałem ją stanąłem na przeciwko niej i podniosłem jej śliczną główkę do góry.
-Popatrz na mnie. - zrobiła to grzecznie i popatrzała mi w oczy. - Co się stało ? - a ona nic tylko się rozpłakała. Przytuliłem ją mocno i usiedliśmy na pobliskiej ławce. Poczekałem chwilkę aż się uspokoi i znowu zapytałem.
- Vilu, co się stało ?
- No bo za nim przyjechałam do Buenos Aires mieszkałam niedaleko Sel, Vick i cioci. Zawsze gdy miałam chłopaka to Vick mi go odbierała i boje się, że tak samo będzie z tobą. - powiedziała, a ja ją przytuliłem.
-Nie będzie tak samo. - pocieszyłem ją i pocałowałem.
-Kocham cię.
-Ja ciebie też - odpowiedziała.
Dobra Leon teraz albo nigdy.
-Violu mam do ciebie pytanie. - Viola zerwała się na równe nogi jak by usłyszała, że się przeprowadzam.
-Jakie ? - zapytała przerażona, wstałem z ławki i zapytałem.
- Czy chcesz ze mną zamieszkać ?
- TAK !!! - powiedziała i rzuciła się mi na szyje. - Kiedy się wprowadzamy ? 
- Nawet możemy jeszcze dzisiaj. - oznajmiłem i pocałowałem ją delikatnie.
- To na co jeszcze czekamy ??? Dopiero 18:00 jeszcze jasno to możemy iść. - uśmiechnąłem się i złapałem ją za rękę. Poszliśmy po walizki do domu Angie.

*godzinę później, dom Lonetty*

Violetta
Stoimy już pod NASZYM NOWYM domem. Weszliśmy do środka zostawiliśmy bagaże przy zamkniętych drzwiach i ruszyliśmy oglądać dom.
Na początku ukazał nam się piękny salon

Piękna jadalnia

Duuuuża kuchnia

 
Śliczny pokój gościnny


Łazienka która znajdowała się na dole.
 
 
Stanęłam przed drzwiami jakiegoś pokoju, chciałam wejść ale Leon najpierw mnie złapał i powiedział:
- Tylko się nie złość i pamiętaj że cię kocham. - ja się zdziwiłam i weszłam do środka, a Leon zwiał jak by się czegoś bał. Jak zobaczyłam co tam jest wydarłam się na cały dom.
- LEON !!! CO TO MA ZNACZYĆ !!!???


 
 
-Viola pamiętaj, że cię kocham !!! - odkrzyknął mi. - A i mam dla ciebie 6 niespodzianek ! - dodał po chwili.
Zbiegłam po schodach i do niego podeszłam.
-Jakie ???!!!
-Najpierw zobacz resztę domu.
-A ile zostało ?
-Łazienka przy sypialni.
Szybko pobiegłam zobaczyłam to.
 
Pobiegłam do Leona.
-To pokarz 1.
Zakrył mi oczy chusteczką i zaprowadził gdzieś chyba do piwnicy. Odkrył mi oczy. A ja zamiast zakurzonego pomieszczenia zobaczyłam piękny kryty basen !
 
- OMG ! Zajebisty ! A ta 2 niespodzianka ?
- Choć. - złapał mnie za rękę i zaprowadził za dom, ukazał się mi piękny ogród, a na samym jego końcu wielkie kamienne serce i napis ,,Leonetta na zawsze'' popłakałam się.


- 3 niespodzianka to.
Zaprowadził mnie przed nasz pałac.
 
- Masz. - dał mi kluczyki do SAMOCHODU !
-Dla ciebie - powiedział i pokazał mi:
 
- A ten dla mnie:
 
- Boże jak ja cię kocham ! - dałam mu buzi.
- 4 niespodzianka. Poszliśmy do domu, zaprowadził mnie do małego pokoju obok naszej sypialni i pokazał mi mały pokój dla dziecka.
 
- Leon, weś mnie uszczypnij bo ja chyba śnie.
- 5 niespodzianka, choć ! - zaciągnął mnie przed dom i powiedział.
-Po prawej stronie naszego domu mieszka Brodmi, po lewej Naxi, na wprost mieszka Marcesca.
Po lewej stronie Marko i Fran mieszka Tomas i Ludmiła, A po prawej stronie mieszka Braco ze swoją nową dziewczyną, chyba Inez.
-WOW ! - powiedziałam i go pocałowałam.
-A oto 6 niespodzianka.
Uklęknął prze mną i wyciągnął z kieszeni małe pudełeczko. Otworzył je i moim oczom ukazał się piękny pierścionek.
Byłam w totalnym szoku !
- Violetto Castillo, czy uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją żoną ? - zapytał.

----------------------------------------------------------
Fajny ? OBY !
Te zdjęcia to mi tak było trudno dodać.
Ma się zgodzić ?
A i postanowiłam, że dziecko Leonetty to dziewczynka :)
Ale nie mam pomysłu na imię.
Jakie ma mieć imię ?

Pozdrawiam              Evcia <3



A i zapomniałam dodać !


Lovciam Was !!!

10 komentarzy:

  1. Ja proponuje np. Olivia albo Iza ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaak ma się zgodzic!!! ;) przyznam się że kiedy czytałam ten rozdiał prawie sie popłakałam ze szczęścia ;) a jeśli nie wiesz co dac za imie to zgadzam sie z anonimowym kontem może byc Olivia. Bardzo mi sie podoba to imię chociaz mam na imie Klaudia :) Moze ci sie spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał !!! jestem tutaj po raz pierwszy przeczytałam juz całość dziewczyno to jest super jeszcze tylko zrób film ;) hihi ;)
    pozdrawiam Oliwia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny powiem wam że myślałam nad imieniem Vale, Vanne lub Clari.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam zgadzam się z anonimowymi Olivia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. viola musi się zgodzić a co do imienia to podoba mi się Olivia i Clari;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Olivia jest śliczne !
    pozdrawiam Klara.S.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak oczywiście musi sie zgodzić !! <3 no a imię Może być Olivia bo tez mi się podoba ;)
    pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie Kopiujemy.

Nie kopiujemy mojego bloga !